Acceseaza Meniu - Setari - Utilizatori
Dupa apasarea butonului Adauga se va deschide o fereastra unde vei introduce adresa de email a persoanei pe care vrei sa o adaugi si vei alege rolul acesteia (utilizator, contabil, administrator).
Asigura-te ca introduci corect adresa de email. Dupa salvare, se va trimite un email automat cu informatiile de acces in cont.
Exista mai multe roluri din care poti alege atunci cand adaugi un utilizator pentru o firma:
In lista de facturi, apasa click dreapta pe o factura sau butonul pentru a deschide meniul de actiuni. Mergi pe Alte actiuni - Recurenta.
In fereastra aparuta selecteaza ziua din luna in care vrei sa se emita automat factura selectata.
In plus, poti alege ca preturile in RON care se afiseaza pe factura, sa fie calculate automat din valuta, la cursul BNR din ziua emiterii. Pentru fiecare articol selecteaza moneda din care vrei sa se faca transformarea in RON si introdu pretul unitar.
De asemenea, daca vrei ca in descrierea articolelor sa fie trecuta automat valoarea cursului BNR din ziua emiterii sau alte informatii, te poti folosi de asa numitele "variabile" din sistem, scrise cu [[ ]].
Exemplu concret: factura recurenta emisa automat in ziua de 09 ianuarie 2017, la un curs EURO de 4.5069.
Textul introdus in detalii articol Servicii aferente lunii [[luna]] [[an]] - Cursul Valutar Euro: [[curs]] Lei.
se va inlocui automat pe factura cu textul: Servicii aferente lunii ianuarie 2017 - Cursul Valutar Euro: 4.5069 Lei.
Variabilele din [[ ]] se vor inlocui automat pe fiecare factura emisa.
Daca ai mai multi utilizatori pe aceeasi firma, poti utiliza serii diferite la facturare. .
In pagina Setari - Utilizatori, aloca seria dorita pentru fiecare utilizator (cu rol utilizator). Astfel, fiecare utilizator va putea emite facturi doar cu seria/seriile care ii sunt alocate.
Info: utilizatorii de tip utilizator nu vor putea vedea decat facturile emise de ei. Administratorul vede intotdeauna toate facturile emise.
Inapoi susPentru a schimba infatisarea facturii tale PDF, acceseaza pagina Meniu - Setari - Setari factura, unde vei gasi toate optiunile de personalizare.
Modelul facturii:
Informatii suplimentare: in cele doua campuri de informatii suplimentare poti trece orice informatii care vrei sa apara implicit pe toate facturile emise. Exemplu: date delegat, semnatura de primire etc.
Logo firma: bifeaza optiunea Logo - Afiseaza logo firma pe factura daca doresti ce acesta sa fie afisat in PDF. Imaginea cu logoul firmei o poti adauga in Meniu - Setari - Date firma.
Text subsol: implicit, acest text va fi precompletat cu "Factura circula fara semnatura si stampila cf. art.V, alin (2) din Ordonanta nr.17/2015 si art. 319 alin (29) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal.", dar il poti modifica in orice mod doresti. Pentru a-l ascunde complet, debifeaza optiunea.
Subsol FGO: poti alege una dintre variantele de subsol FGO disponibile sau il poti ascunde complet prin debifarea optiunii
Watermark: Pentru a adauga o imagine, apasa butonul Incarca watrmark (Alege alta imagine). Selecteaza imaginea dorita din calculatorul tau, apoi seteaza nivelul de opacitate la care vrei sa se afiseze pe factura. Daca imaginea aleasa are culori puternice, este indicat sa setezi un nivel de vizibilitate redus (15-20%), altfel citirea facturii va fi ingreunata. Cand esti gata apasa "Am ales" si nu uita sa salvezi modificarile (butonul Salveaza din pagina).
Bifeaza/debifeaza optiunea pentru afisare/ascundere.
Imaginea poate avea o latime maxima de 800px si o inaltime maxima de 1200px. Aceasta se va afisa in PDF la dimensiunile originale, exact asa cum ai adaugat imaginea. Daca cel putin una dintre dimensiunile maxime este depasita, imaginea va fi redimensionata automat.
Stampila: adauga o imagine cu stampila firmei si bifeaza/debifeaza optiunea pentru afisare/ascundere in PDF.
Inapoi sus