FGO procesează și organizează bonurile și facturile de la furnizori, iar tu ai mai mult timp pentru lucruri importante. Știi mereu cât ai cheltuit, ce plăţi mai ai de făcut, iar contabilul tău își descarcă singur documentele necesare.
Organizează, procesează și administrează
În FGO păstrezi toate documentele organizate automat pe luni, iar contabilul le poate accesa oricând.
Organizează rapid din mers
Pozează în aplicaţia FGO.ro bonul pe care tocmai l-ai primit de la magazin sau poate factura de la curier și spune adio bonurilor pierdute.
FGO este o soluţie online și îţi permite să accesezi oricând și din orice colţ al lumii toate facturile și documentele salvate în contul tău. Poţi lucra "de la distanţă", poţi urmări activitatea firmei și a angajaţilor. În plus, toate informaţiile și documentele tale sunt păstrate în siguranţă.
În FGO ai o adresă de email dedicată firmei tale, unde poţi trimite atașamente pentru salvarea lor automată în facturi de la furnizori. FGO recunoaște majoritatea tipurilor de facturi și procesează automat informaţii precum numele furnizorului, suma de plată sau data scadentă.
Sistem de AI (inteligenţă artificială) integrat
FGO "citește" facturile PDF de la furnizori și extrage date precum numele furnizorului, numărul facturii, data scadentă sau suma de plată.