FGO.ro
Inapoi

Ultima actualizare: 25.05.2022


Politica de confidentialitate


Aceasta politica de confidentialitate se refera la serviciile oferite prin intermediul platformei FGO.ro si aplicatiilor FGO.ro si FGO Pontaj pentru iOS si Android, detinute de i-Tom Solutions SRL.
Aceasta politica explica ce informatii stocam si cu ce scop, atunci cand utilizati site-ul, aplicatiile mobile si serviciile noastre. De asemenea, explica modalitatile in care utilizam datele dvs. si cum protejam datele personale. Confidentialitatea datelor este o prioritate pentru noi. Ne straduim sa fim transparenti in ceea ce priveste modul in care colectam si procesam informatiile dvs. si pastram informatiile dvs. securizate.

Definitii

Aceste definitii au rolul de a va ajuta sa intelegeti politica noastra. Cand spunem “Furnizor”, “noi”, “a noastra”, “al nostru” sau “FGO”, ne referim la SC i-Tom Solutions SRL. Cand spunem “servicii”, “servicii FGO” ne referim la serviciile oferite prin intermediul platformei FGO.ro si aplicatiilor FGO.ro si FGO Pontaj pentru iOS si Android, asa cum sunt prezentate pe website (www.fgo.ro). Cand spunem “utilizator”, “operator” sau “dvs.” ne referim la contul creat in platforma FGO.ro. Un “client al utilizatorului” este persoana fizica sau juridica pe care utilizatorul o adauga in pagina “Clienti” sau emite o factura, un contract sau o oferta. “Informatii personale” se refera la informatiile care pot fi utilizate pentru a va identifica pe dvs. sau un client al dvs., direct sau indirect, incluzand fara a se limita la nume, data nasterii, CNP, adresa de email, telefon.

Principiile pe care ni le insusim

Incepem cu inceputul: Principiile care stau la baza prelucrarii datelor dumneavoastra cu caracter personal:

  • principiul legalitatii si echitatii
  • principiul responsabilitatii
  • principiul prelucrarii datelor cu caracter personal in scopuri determinate
  • principiul colectarii de date adecvate, pertinente si neexcesive scopului prelucrarii
  • principiul informarii persoanei fizice vizate
  • principiul protectiei si securitatii datelor cu caracter personal

Ce acopera politica noastra de confidentialitate

Aceasta politica de confidentialitate acopera modul in care stocam informatiile si cu ce scop, atunci cand utilizati serviciile FGO. Acopera de asemenea modul in care FGO transmite, prin acordul dvs., informatiile dvs sau ale clientilor dvs. catre programul de contabilitate SAGA sau procesatorul de plati mobilPay, atunci cand: prin acceptul dvs., exista o legatura intre contul dvs. FGO si un utilizator SAGA sau atunci cand, prin vointa proprie, conectati contul firmei dvs. mobilPay in contul FGO.
Aceasta politica de confidentialitate se aplica doar serviciilor FGO. Nu se aplica practicilor unor terte parti pe care nu le detinem, controlam sau gestionam, incluzand programul de contabilitate SAGA, firma de contabilitate/PF/PFA care utilizeaza SAGA pentru a inregistra contabilitatea firmei dvs, serviciile mobilPay, PrestaShop sau alti parteneri integrati cu serviciile FGO (“Servicii terta parte”).
Va incurajam insa sa examinati intotdeauna cu atentie politicile de confidentialite ale tuturor serviciilor pe care le utilizati.

Ce date colectam si de ce


Pentru crearea unui cont FGO sunt necesare anumite informatii, precum numele de utilizator, o parola si datele firmei pentru care se creeaza contul.
Datele personale pe care le introduceti in solutia FGO, ale dvs., clientilor sau angajatilor dvs. sunt ale dvs.. FGO nu foloseste aceste date in alt scop decat acela de a va oferi serviciile pentru care ati creat un cont FGO.

Respectam dispozitiile legale privitoare la protectia datelor cu caracter personal si punem in aplicare masuri tehnice si organizatorice de protejare a tuturor operatiunilor privitoare in mod direct sau indirect la datele cu caracter personal, care previn prelucrarile neautorizate sau ilegale, precum și pierderile sau distrugerile accidentale sau ilegale.

Cu scopul imbunatatirii serviciilor oferite, analizam statistic si anonim modalitatea de utilizare si datele stocate in platforma FGO.

Date despre utilizator

Pentru crearea unui cont si utilizarea serviciilor FGO sunt necesare anumite informatii, precum numele de utilizator, o parola si datele firmei pentru care se creeaza contul. Numele de utilizator este o adresa de email si recomandam alegerea adresei de email de firma. Folosim aceasta adresa de email pentru a comunica cu dvs. Pentru crearea contului se recomanda utilizarea adresei de email de firma. Optional, daca utilizatorul doreste, in setarile contului isi poate adauga numele personal. Acesta va fi folosit la afisarea pe chitantele emise sau in sectiunea de activitati astfel ca, prelucrarea si utilizarea acestor informatii este o conditie esentială pentru ca dumneavoastra sa beneficiati de serviciile pentru care ati optat si sa emiteti facturi si chitante dupa cum le-ati configurat. In plus, utilizatorul poate adauga si alte date personale in facturi sau alte documente emise, care nu pot fi prevazute de Furnizor. Toate datele personale introduse in contul dvs. va apartin, iar FGO nu foloseste aceste date decat cu scopul de a va furniza serviciile pentru care ati creat un cont in solutia FGO, asa cum este detaliat in capitolul X. Prelucrarea datelor personale conform GDPR, din Termeni si conditii.

Date despre clienti

Un utilizator poate stoca in FGO atat clienti persoane fizice, cat si clienti persoane juridice. Toate datele personale nu se refera la datele unei firme, ci la datele care pot identifica o persoana, insemnand nume, CNP, serie si numar carte identitate/buletin, adresa email, adresa domiciliu, telefon. Toate aceste date va apartin dvs., asa cum este detaliat in capitolul X. Prelucrarea datelor personale conform GDPR, din Termeni si conditii, iar FGO nu le foloseste decat pentru a va oferi serviciile pentru care ati creat un cont FGO precum emiterea de facturi, contracte, oferte sau alte servicii conform planului dvs. de abonament FGO.

Date despre angajati

In solutia FGO puteti stoca date despre angajati, utilizate pentru intocmirea condicii de prezenta si pontajului. Aceste date pot fi preluate de catre dvs. si din programul SAGA, daca ati acceptat conectarea contului FGO la SAGA. La fel ca si in cazul datelor personale ale clientilor dvs., datele personale ale angajatilor dvs. va apartin, iar FGO nu foloseste aceste date decat cu scopul de a va furniza serviciile pentru care ati creat un cont in solutia FGO, asa cum este detaliat in capitolul X. Prelucrarea datelor personale conform GDPR, din Termeni si conditii.

Conectarea si sincronizarea cu programul de contabilitate SAGA


Contul FGO se poate conecta cu programul de contabilitate Saga Software, prin acceptul utilizatorului (contabilul transmite invitatie de conectare din SAGA, utilizatorul FGO poate accepta sau refuza aceasta conectare). In cazul conectarii SAGA-FGO, utilizatorul FGO poate prelua din programul SAGA informatii precum datele clientilor sai, datele angajatilor, articolele si stocurile acestora sau gestiuni.
Conectarea contului FGO cu SAGA are rolul de a facilita comunicarea dintre firma dvs. si firma care se ocupa de contabilitatea firmei dvs., cu scopul de a inregistra automat anumite informatii in contabilitate, eliminand astfel riscul datelor copiate manual in mod eronat si diminuand considerabil timpul necesar pentru aceasta activitate.
Din contul FGO se transmit informatii catre SAGA doar la actiunea expresa a utilizatorului SAGA si numai in cazul unei conectari active intre contul dvs. FGO si SAGA pentru care v-ati dat acordul in mod explicit. Informatiile transmise catre SAGA: facturile emise de utilizator, datele clientilor din facturi, facturi de la furnizori, articole, stocuri.

Resetarea conexiunii

In orice moment ulterior acceptarii invitatiei de conectare, atat utilizatorul FGO, cat si utilizatorul SAGA pot intrerupe conexiunea dintre cele doua conturi si, implicit, schimbul de informatii.

Conectarea si schimbul de informatii cu mobilPay


Exista doua cazuri in care se realizeaza comunicarea cu mobilPay: atunci cand utilizatorul alege sa plateasca abonamentul FGO online, cu cardul si atunci cand utilizatorul FGO isi conecteaza contul mobilPay al firmei sale in contul FGO, cu scopul de a le oferi clientilor sai posibilitatea de a achita facturile online.

Plata abonamentului FGO de catre utilizator, cu cardul

Plata cu cardul se realizeaza prin intermediul procesatorului de plati online mobilPay. Pentru a va putea oferi posibilitatea platii online, veti fi rugat sa introduceti cateva informatii care se vor trimite catre mobilPay precum: numele firmei, adresa firmei, telefon si email contact (pot fi telefonul si adresa de email ale firmei).

Conectarea contului mobilPay in contul FGO

In acest caz, utilizatorul conecteaza contul mobilPay al firmei sale in contul FGO. Informatiile confidentiale precum chei si parole se salveaza criptat.
Dupa conectarea contului mobilPay si efectuarea tuturor setarilor necesare, utilizatorul poate include pe facturile emise un link de plata.
Pentru generarea linkului de plata online este necesara transmiterea anumitor informatii catre mobilPay: datele firmei dvs., numarul facturii, data de emitere a facturii, precum si datele clientului din factura (denumire/nume, judet, adresa email, telefon). Linkul de plata online nu poate fi generat fara aceste informatii.
Daca atunci cand emiteti facturi pentru persoane fizice, nu doriti sa transmiteti catre mobilPay datele acestora, inainte de salvarea facturii, asigurati-va ca bifa "Link plata online" este inactiva, pentru a nu genera linkul de plata.

Comunicarea prin email


FGO catre dvs.

Ca parte din serviciile noastre, puteti primi ocazional emailuri din partea noastra. Puteti opta pentru emailuri privind activitatea dvs. in FGO, informatii despre actualizarile FGO, moduri de utilizare, oferte disponibile. Va puteti abona/dezabona oricand din setarile contului.
Totodata, va putem trimite emailuri care au legatura cu administrarea contului dvs. FGO; acestea sunt considerate parte din Serviciile FGO (ex.: recuperarea parolei, expirarea abonamentului etc.), fara de care utilizarea FGO devine incompleta. Abonarea dumneavoastra la aceasta este una esentiala, in lipsa acestor informatii devine improprie utilizarea serviciului oferit. Astfel ca, desi in drept la a solicita stergerea, o atare actiune va avea drept consecinta imposibilitatea utilizarii in continuare a serviciului oferit de FGO. De asemenea, pe baza adresei de email asociata contului dvs. FGO, va vom putea afisa pe platforme de social media continut informativ despre FGO. Beneficiati de o serie de drepturi, dupa cum sunt explicate mai jos, cu privire la datele pe care ni le furnizati:

  • Dreptul de acces – puteti solicita informatii privind activitatile de prelucrare a datelor dvs. personale;
  • Dreptul la rectificare – puteti rectifica datele personale inexacte sau le puteti completa;
  • Dreptul la stergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") – puteti obtine stergerea datelor, in cazul in care prelucrarea acestora nu a fost legala sau in alte cazuri prevazute de lege;
  • Dreptul la restrictionarea prelucrarii - puteti solicita restrictionarea prelucrarii in cazul in care contestati exactitatea datelor, precum si in alte cazuri prevazute de lege;
  • Dreptul la opozitie – puteti sa va opuneti, in special, prelucrarilor de date care se intemeiaza pe interesul nostru legitim;
  • Dreptul la portabilitatea datelor – se refera la faptul ca puteti primi, la cerere, datele personale intr-un format structurat, care poate fi citit automat si la dreptul ca acestea pot fi transmise direct altui operator;
  • Dreptul de a depune plangere - puteti depune plangere fata de modalitatea de prelucrare a datelor personale la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
  • Dreptul de retragere a consimtamantului – in cazurile in care prelucrarea se intemeiaza pe consimtamantul dvs., vi-l puteti retrage oricand. Retragerea consimtamantului va avea efecte doar pentru viitor, prelucrarea efectuata anterior retragerii ramanand in continuare valabila;

Dvs. catre clientii dvs., prin server propriu sau server FGO

In platforma FGO puteti opta pentru transmiterea de email-uri catre clientii dvs. continand documente emise in platforma (facturi, proforme, contracte, oferte etc.).

Pentru transmiterea emailurilor puteti opta pentru setarea propriului server de email.

Pentru transmiterea prin serverul FGO, sunteti de acord sa imputerniciti Furnizorul pentru a transmite email catre clientii dvs., in numele dvs.

Informatii financiare


Orice informatie stocata in contul dvs. FGO este confidentiala. Intern, toate informatiile stocate de utilizatori in conturile FGO sunt protejate prin clauze de confidentialitate. Nu vom transmite aceste informatii tertilor, exceptie facand cazurile in care dvs. conectati contul FGO cu un cont partener (tert), cum sunt Saga Software sau mobilPay, asa cum sunt detaliate mai sus.